ماه تمام شد . ( فروش زمین در کره ماه متر مربعی ۱۲۰ سنت !! )

sale lan of moon

حتما در مورد ابتکاری که آقای دنیس شاپ انجام داده چیزی شنیدید . فروش زمین در کره ماه .

حالا برای اینکه قضیه رو باز کنیم به خبری که منتشر شده بود توجه کنید :

پایگاه اینترنتى شرکت کریزى شاپ که مبتکر فروش زمین در کره ماه است، اعلام کرداسرائیلى ها امیدوارند با تاسیس پایگاه سازمان فضایى امریکا / ناسا/ در ماه در سال ۲۰۲۴ قیمت زمین ها در حد قابل توجهى رشد کند .
شرکت کریزى شاپ افزود تاکنون بیست و دو و نیم میلیون متر مربع از اراضى کره ماه در کشورهاى مختلف دنیا به فروش رفته است و بر اساس برخى گزارش ها، دیگر زمینى براى فروش در کره ماه باقى نمانده است.
فروش زمین در کره ماه در پى تلاشهاى یک امریکایى به نام دنیس شاپ میسر شده که در دهه هفتاد کره ماه و سایر سیاره هاى منظومه شمسى را به استثناى زمین، به نام خود ثبت کرد.
بنا بر این گزارش، قیمت هر پانصد متر مربع زمین در کره ماه حدود شصت دلار است.

خوب . اگر شما فکر میکنید یک فرصت استثنایی پیدا شده و مشغول جمع کردن پولهاتون هستید که از اسرائیلی ها عقب نمونید یک لحظه دست نگه دارید و به عرض اینجانب گوش بدهید :

فروش کره ما ؟ !! توسط شخصی به نام دنیس شاپ که به گفته اخبار سیاره های منظومه شمسی را به نام خودش ثبت کرده ؟!! مگه همچین چیزی امکان پذیره ؟؟!!! هیچ وقت .

یک کلاهبرداری فوق العاده بزرگ و خلاقانه از دنیس شاپ رو شاهد هستیم که البته یک سر آن به خود اسرائیلی ها برمی گردد .

بیشتر بخوانید  متبهرترين جاعل اسناد

اگر به حرف من اعتماد ندارید . من صبر میکنم . یکی دو سال دیگه یه سری به این وبلاگ بزنید . البته اگر آدرسها تغییر نکرده بود . البته فکر کنم اگه تا اون موقع توی ماه ساکن باشید امکان اتصال به اینترنت براتون سخت باشه .

یک دیدگاه در “ماه تمام شد . ( فروش زمین در کره ماه متر مربعی ۱۲۰ سنت !! )”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *